Monday 16 July 2012

MAJLIS MAKAN MALAM GALA



Suasana meriah dapat dirasakan di dalam Dewan Tunku Ibrahim Ismail, UTHM  pada 25 April 2012 jam 8.30 malam bersempena dengan Majlis Makan Malam Gala.  Dengan iringan muzik etnik dan penari-penari kebudayaan  yang menyambut  ketibaan tetamu kehormat iaitu Yang Berbahagia Prof. Dato’ Dr. Mohd Noh Dalimin selaku Naib Canselor UTHM dan Y. Bhg. Prof. Datin Dr. Maryati Mohamed, majlis turut meraikan kehadiran para setiausaha dan Ketua Jabatan dengan gaya tradisional bertemakan warna ‘purple’.

Menurut Pn Siti Masturah bt Jamegan, Pengerusi Majlis selaku Presiden Persatuan Setiausaha UTHM (SUTERA), Majlis Makan Malam  ini merupakan majlis penghargaan kepada para setiausaha yang telah memberikan komitmen dan usaha gigih di dalam memberikan perkhidmatan yang cemerlang. Majlis makan malam tersebut juga amat bermakna kepada para setiausaha apabila Y. Bhg. Dato’ Naib Canselor dan Penasihat SUTERA di dalam ucapannya menekankan kepentingan setiausaha di dalam melancarkan pentadbiran pejabat.


Majlis ini lebih meriah lagi apabila Y. Bhg. Dato’ Naib Canselor dan Datin sudi menyampaikan lagu  ‘Jikalau Ku Tahu’ dengan diiringi oleh  band UTHM.  Para setiausaha juga merasa teruja apabila Ketua Jabatan turut mendendangkan lagu yang ditujukan khas untuk para setiausaha. Tidak ketinggalan juga  Ketua Jabatan yang  turut diraikan dengan persembahan zapin oleh AJK SUTERA dan nyanyian lagu ‘Mulanya Di sini’ oleh semua setiausaha.   

Acara kemuncak malam tersebut adalah hadiah cabutan bertuah hasil sumbangan Ketua Jabatan dan pihak luar yang merupakan barangan elektrik seperti  Samsung Microwave, Television, penginapan di hotel terkemuka dan lain-lain.  

No comments: