Tuesday 7 July 2015

SECRETARY'S DAY 2015

Assalamualaikum kepada semua ahli Sutera...


Pada 21 April 2015 telah selamat berlangsung majlis Secretary's Day anjuran Sutera UTHM bertempat di Dewan 1, UTHM. Majlis ini telah berlangsung dengan meriahnya dan berjalan dengan lancar.  Kelihatan semua ahli Sutera yang hadir tampak anggun dan manis berpakaian bertemakan Prince & Princess.  Acara tahunan yang diadakan pada setiap bulan April ini adalah bagi meraikan semua Setiausaha Pejabat yang telah berkhidmat dengan penuh dedikasi dan cemerlang di UTHM. Majlis ini telah dirasmikan oleh Prof. Dr. Rosziati bte Ibrahim.

Pelbagai acara menarik diadakan bersempena dengan Secretary's Day ini di antaranya ialah Talentime. Terdapat 4 kumpulan yang menyertai pertandingan Talentime. Seisi dewan gamat apabila bermulanya acara Talentime.  Terserlah bakat-bakat ahli Sutera yang selama ini terpendam baik dalam acara nyanyian mahupun lakonan. Syabas dan tahniah diucapkan kepada kumpulan yang telah memenangi pertandingan dan kepada semua para peserta yang terlibat juga tahniah diucapkan kerana telah berjaya menghiburkan semua ahli Sutera.  

Acara kemuncak petang tersebut adalah hadiah cabutan bertuah yang amat ditunggu-tunggu di mana hasil sumbangan yang diperolehi adalah dari Ketua Jabatan dan pihak luar yang merupakan barangan keperluan harian, barangan elektrik, Tupperware, penginapan dan pelbagai barangan dan hadiah menarik yang lain.

Syukur Alhamdulillah program ini telah berjalan dengan lancar dan jayanya dengan kerjasama dan komitmen yang tinggi dari Ahli Jawatankuasa Sutera terutama Ahli Jawatankuasa Adhoc yang bertungkus lumus merealisasikan kejayaan majlis ini.  Sekalung penghargaan diucapkan kepada semua ahli Sutera yang sudi hadir memberikan galakan dan sokongan serta turut bersama-sama memeriahkan suasana majlis tersebut. 

Berikut adalah di antara gambar-gambar menarik sepanjang majlis berlangsung. 







































No comments: